FAQ

Zoeken

Twitter

Frequently Asked Questions

Hoe verloopt een boeking?
Een artiest boeken via Regelwerk Entertainment is eenvoudig, snel en betrouwbaar:

  1. U doet een informatieaanvraag via onze website
  2. Onze medewerkers nemen contact met u op en checken de beschikbaarheid van de artiest.
  3. Indien deze beschikbaar is ontvangt u van een bevestiging van uw optie of boeking. Mocht de artiest niet beschikbaar zijn, wordt er gekeken naar een passend alternatief.

Kan ik een artiest ook eerst in optie nemen?
Ja, het is mogelijk om een artiest vrijblijvend in optie te nemen en hier zijn geen kosten aan verbonden. Een optie plaatsen kunt u eenvoudig doen door ons contactformulier in te vullen. Natuurlijk mag u dit ook telefonisch doen. Vervolgens wordt de optie aan u bevestigd en heeft u 7 tot 14 dagen tijd om de optie om te zetten in een definitieve boeking. Mocht iemand anders in de tussentijd de aangegeven artiest willen boeken, dan neemt Regelwerk Entertainment contact met u op. U heeft dan de mogelijkheid om de optie alsnog te bevestigen of te annuleren.

Wanneer wordt een boeking definitief?

U maakt een definitieve boeking wanneer u ons mondeling danwel per e-mail de boeking bevestigt. Op dat moment wordt de artiest door ons vastgelegd en is een overeenkomst tot stand gekomen. Vervolgens ontvangt u een bevestiging waarin alle gemaakte afspraken met betrekking tot uw boeking overzichtelijk en duidelijk zijn vastgelegd. U tekent de overeenkomst en retourneert deze naar ons. Pas na ontvangst van het geretourneerde boekingscontract is de boeking definitief. Tot slot ontvangt u van ons een factuur. Houd er a.u.b. rekening mee dat bij sommige boekingen om een vooruitbetaling gevraagd kan worden.

Zijn de tarieven voor artiesten all-in?

De prijzen van de meeste artiesten zijn inclusief sociale lasten en belastingen, doch exclusief btw, exclusief eventuele reiskosten en –indien van  toepassing- bumakosten. Prijzen zijn uitsluitend geldig binnen Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Prijzen zijn tevens onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen en/of druk-, zet- of typefouten. Onze medewerkers kunnen u van de juiste informatie voorzien.

Hoe zit het met annuleren van een boeking?

Indien een optreden definitief geboekt is, zullen wij dit aan de artiest bevestigen en wordt de betreffende datum door de artiest vrijgehouden in de agenda. Dit houdt in dat de artiest eventuele andere aanvragen afzegt en er derden worden ingehuurd (o.a. bandleden en technici). Hoe vervelend ook, het is om bovenstaande reden helaas niet mogelijk om kosteloos een optreden te annuleren. Wij zijn derhalve genoodzaakt om annuleringskosten in rekening te brengen. Meer informatie vind u in onze algemene leveringsvoorwaarden.

Wat als een artiest verhinderd is?

In de praktijk komt het vrijwel nooit voor dat een artiest een optreden moet afzeggen. Mocht een artiest door omstandigheden toch verhinderd zijn dan zal Regelwerk Entertainment er alles aan doen om voor geschikte vervanging zorg te dragen.
 
Stel ik zie een bepaalde artiest niet op de website staan?

Regelwerk Entertainment werkt constant aan een up-to-date bestand. Het kan daarom voorkomen dat u de betreffende artiest (nog) niet op onze website aantreft. In principe kunnen alle artiesten kunnen door ons bemiddeld worden. Zoekt u een bepaalde artiest? Laat het ons weten, wij zijn u graag van dienst!

Wanneer kan ik jullie telefonisch bereiken?
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur, en zaterdags van 9.00 tot 14.00 uur. Uiteraard zijn onze medewerkers ook buiten deze kantoortijden bereikbaar. Mochten wij toch niet in staat zijn om u telefonisch te woord te staan, spreekt u dan een boodschap in. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.

Nog vragen?

Heeft u ondanks deze informatie nog aanvullende vragen? Neem dan gerust contact met ons op.